Dolledottie

H

ieronder vind u antwoord op de meest gestelde vragen over deze website. Klik een vraag open om de uitleg hierover te zien. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, kunt u altijd contact met mij opnemen via het contactformulier.(KLIK) CONTACT ME AT : INFO@DOLLEDOTTIE.NL
Ik heb een betaling gedaan, wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra de betaling is ontvangen gaat je order in productie. Je krijgt daarvan een mailtje, ook als de producten verzonden zijn ontvang je automatisch een mail. De levertijd is gemiddeld 1 werk week uitgezonderd vakantie en feestdagen. Mocht de levertijd door drukte of omstandigheden uit lopen dan berichten wij u zo spoedig als mogelijk via de mail.
Ik zie toch af van mijn bestelling, kan ik mijn geld terug krijgen?
Je bestelling word op maat en met de hand gemaakt. als de bestelling voor een op maat gemaakt product is geplaatst kunnen ze niet meer geannuleerd worden.
Mijn betaling word geweigerd, wat nu?
Controleer goed of het IBAN nr en de begunstigde naam kloppen.
Waarom kan ik niet met ideal betalen?
Ondernemers moeten kosten betalen voor bijvoorbeeld Ideal. Deze kosten worden in de meeste gevallen doorberekend aan de klant. Om de prijzen van de producten zo laag mogelijk te houden, hebben we ervoor gekozen om niet met Ideal te werken.
Wat houdt paypal betalen in?
Paypal is een veilige en eenvoudige manier van betalen via internet, gekoppeld aan een bank rekening. als je eenmaal deelnemer van het betalingssysteem van paypal bent, kun je betalingen aan een andere deelnemer overmaken per email. Indien gewenst kunt u ook een creditcard aan uw paypal rekening koppelen, zodat je ook via deze manier bedragen kunt overmaken. In overleg is er veel mogelijk neem dan contact met mij op dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn
Algemene vragen levering:
Wij leveren in het buitenland, bij de verzend methode kun je kiezen voor Belgie, of Duitsland. Mocht je in een ander land wonen neem dan contact met mij op(KLIK). neem dan contact met mij op(KLIK).
verzending.
Bestellingen welke buiten schuld van Dolledottie tijdens verzending zijn zoekgeraakt, zullen niet worden vervangen of financieel vergoed. Deze maatregel geldt niet indien het zoekraken aantoonbaar te wijten is aan nalatigheid van de leverancier.( in dit geval ontvangt u uw aankoop bedrag terug ex verzendkosten) Indien Dolledottie de verzending retour ontvangen heeft en blijkt dat de afnemer de verzendgegevens niet juist heeft ingevuld dan is Dolledottie hier niet verantwoordelijk voor en zal Dolledottie de verzendkosten alsmede alle eventuele hiermee gepaard gaande kosten/schade niet vergoeden. Indien de afnemer het product alsnog wenst te ontvangen dient deze de verzendkosten opnieuw te voldoen alsmede de koopprijs van het product indien van toepassing. Dolledottie is op geen enkele manier aansprakelijk voor het kwijtraken van post/brievenbus pakketen of andere zaken. Het verzenden van het door u aangeschafte product is geheel voor uw eigen risico. U krijgt dus niet uw aankoop bedrag retour als het pakket met de post kwijt raakt. U krijgt altijd een mail met de trace code.
Ik heb een klacht.
Mochten er ondanks de goede zorgen klachten zijn dan dient u binnen 2 werkdagen contact op te nemen. neem dan contact met mij op(KLIK) om te kijken hoe we het gaan oplossen. Na 2 werkdagen vervalt het recht op eventuele vergoedingen of reparaties.
Kan ik mijn viltkleed retouneren?
U mag uiteraard retourneren , dit moet geschieden binnen 4 werkdagen , op maat gemaakte kleden kunnen niet worden geretouneerd . De verzendkosten komen wel 2 x voor uw eigen rekening. Bij het retourneren dient u een mail te sturen met de trace code.
Ik weet niet of het kleed in mijn interieur past?
Op maat gemaakte orders kunnen niet worden geretourneerd , voor alle andere artikelen in de webshop geldt dat u ze na betaling en ontvangst binnen 4 werkdagen retour kunt sturen. ( dit geldt niet voor op maat gemaakte kleden) U dient dit van te voren bij aanschaf aan te geven en bij het retour sturen de tracecode door gegeven. Na onbeschadigde ontvangst krijgt u uw aankoop bedrag retour. Na deze 4 werk dagen vervalt het recht te retourneren. De verzendkosten zijn 2 x voor eigen rekening.
Ik heb een kleed op maat laten maken en ben niet tevreden.
Op maat gemaakte kleden kunnen niet worden geretourneerd. Elk kleed is uniek zo ook elke vacht van een schaap. Geen kleed zal dus het zelfde zijn, houdt u hier rekening mee.
Mijn kleed haart uit?
Wol zal altijd iets uitharen. de kleden zullen in het begin zeker wat verharen, na verloop van tijd wordt dit minder. de Heidschnucke vachten verharen meer en zijn niet geschikt om op te zitten.
Wat is de prijs voor een kleed op maat?
De prijs voor een kleed is afhankelijk van de gebruikte soorten wol en afmetingen van het kleed.
Kan ik mijn gevilte vacht wassen?
U kunt de kleden wassen in de wasmachine op de laagste temperatuur van het wolwas programma, doe dit wel in bijvoorbeeld een dekbed hoes, het kleed plat laten drogen. was het kleed niet te veel want dit komt het kleed niet ten goede.
CONTACT
U kunt contact opnemen via info@dolledottie.nl het contactformulier.