window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-12601663-2');
FAQ2018-11-27T12:00:17+00:00

Veel gestelde vragen….

Hieronder vind je vaak gestelde vragen,  lees deze even rustig door en mocht je alsnog vragen hebben dan kun je ons altijd bereiken via het contactformulier.

Controleer goed of het IBAN nr en de begunstigde naam kloppen.

Zodra de betaling is ontvangen gaat je order in productie. Je krijgt daarvan een mailtje, ook als de producten verzonden zijn ontvang je automatisch een mail.
En u ontvangt bij verzending automatisch een mail met de trace code.

De levertijd is gemiddeld 1 werk week uitgezonderd vakantie en feestdagen. Mocht de levertijd door drukte of omstandigheden uit lopen dan berichten wij u zo spoedig als mogelijk via de mail.

Wil je je bestelling annuleren , stuur dan een mail naar info@dolledottie.nl .
Na overleg ontvangt u dan uw aankoop bedrag terug mits de bestelling nog niet verzonden is.

Ondernemers moeten kosten betalen voor bijvoorbeeld Ideal. Deze kosten worden in de meeste gevallen doorberekend aan de klant.
Om de prijzen van de producten zo laag mogelijk te houden, hebben we ervoor gekozen om niet met Ideal te werken.

Paypal is een veilige en eenvoudige manier van betalen via internet, gekoppeld aan een bank rekening. als je eenmaal deelnemer van het betalingssysteem van paypal bent, kun je betalingen aan een andere deelnemer overmaken per email. Indien gewenst kunt u ook een creditcard aan uw paypal rekening koppelen, zodat je ook via deze manier bedragen kunt overmaken.

Bestellingen welke buiten schuld van Dolledottie tijdens verzending zijn zoekgeraakt, zullen niet worden vervangen of financieel vergoed.
Deze maatregel geldt niet indien het zoekraken aantoonbaar te wijten is aan nalatigheid van de leverancier.( in dit geval ontvangt u uw aankoop bedrag terug ex verzendkosten)
Indien Dolledottie de verzending retour ontvangen heeft en blijkt dat de afnemer de verzendgegevens niet juist heeft ingevuld dan is Dolledottie hier niet verantwoordelijk voor en zal Dolledottie de verzendkosten alsmede alle eventuele hiermee gepaard gaande kosten/schade niet vergoeden. Indien de afnemer het product alsnog wenst te ontvangen dient deze de verzendkosten opnieuw te voldoen alsmede de koopprijs van het product indien van toepassing.
Dolledottie is op geen enkele manier aansprakelijk voor het kwijtraken van post/brievenbus pakketen of andere zaken. Het verzenden van het door u aangeschafte product is geheel voor uw eigen risico.
U krijgt dus niet uw aankoop bedrag retour als het pakket met de post kwijt raakt. U krijgt altijd een mail met de trace code.

U mag uiteraard retourneren , dit moet geschieden binnen 4 werkdagen ,
De verzendkosten komen wel 2 x voor uw eigen rekening.
U dient een mail te sturen waarom u een kleed wilt retourneren .
Na akkoord dient u na verzending een mail te sturen met de trace code.

Beschadigde producten buiten het toedoen van Dolledottie worden niet retour genomen .
Na 4 werk dagen vervalt het recht te retourneren ,
Waarom maar 4 dagen ? : om zoveel mogelijk schade aan het kleed te beperken bijv door : huisdieren .

Mochten er ondanks de goede zorgen klachten zijn dan dient u binnen 2 werkdagen contact op te nemen.
Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Na 2 werkdagen vervalt het recht op eventuele vergoedingen of reparaties.

Een product van wol zal altijd iets uitharen.
De kleden zullen in het begin zeker wat verharen, na verloop van tijd wordt dit minder.
De Heidschnucke vachten verharen meer en zijn niet geschikt om op te zitten.

Mocht het nodig zijn dan kunt u de kleden wassen in de wasmachine op de laagste temperatuur van het wolwas programma,
doe dit wel in bijvoorbeeld een gesloten dekbed hoes, het kleed plat laten drogen. was het kleed niet te veel want dit komt het kleed niet ten goede.